DCA Publikationer
Ny søgning

Nøglehulskampagne 4
DCA rapport, nr. 51, 2014

Af Trine Mørk, George Tsalis og Klaus G. Grunert

Viden om effekterne af kampagneindsatser er central, i forhold til kvalitetssikring og videreudvikling til kommende års indsatser. Denne rapport er baseret på resultaterne fra 1411 observationer og interviews, transaktionsdata og observationer af brugen af Nøglehuls-markedsføringsmateriale 2014, indsamlet i hhv. fire og seks danske detailbutikker. Undersøgelsen blev foretaget af MAPP – Centre for Research on Customer Relations in the Food Sector, i foråret og sommeren 2014, med det formål at evaluere Nøglehulskampagnen 2014, ved at se på salg og købsadfærd. Dette blev undersøgt ved at måle på forbrugernes faktiske handlinger, for at teste hvorvidt der kan aflæses en effekt i forbrugerens adfærd, under kampagnen og i umiddelbart forlængelse af den.

Hent PDF   Bestil (55 kr/stk)